long time ago

heeeejsan ;**

skit längesen jag skrev faktiskt. men har inte haft ork hihi ; p
men idag var det skola som vanligt, tråkigt haha men rasten var skit najs iallafall! massa is på skolgården och backen så man typ åkte skridskor o puttade varann o jaa, hela skolan var med xd slutade 2 o drog till skärholmen med en kompis och typ gick runt bara och träffade lite folk här o där !
kom hem nyss och ska göra klart det sista jag har kvar i matte-läxan som ska lämnas in imorgon ;o
får sällskap av chokladbollar :D

puss :*


Kommentarer
Postat av: H A I D I J A K O B S S O N

SVAR: hihi tack <3

2009-01-24 @ 12:06:29
URL: http://haaiidi.blogg.se/
Postat av: Sanna "NalleMaja" Sjölund

Hello sötnos. Ställ gärna en fråga i min frågestund. JAG SVARAR PÅ ALLT! & glöm inte att bifoga en länk till din blogg när du ställer din fråga så kommer jag att länka till dig i inlägget med alla svar! Bra va? Puss.

2009-08-18 @ 16:02:37
URL: http://ssjolund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0